Het hoofdkantoor in Amersfoort ondersteunt de ondernemers in hun dagelijkse bedrijfsvoering. Dat gebeurt op verschillende vlakken waaronder marketing, category management, IT en vastgoed. De vier distributiecentra van C1000 zorgen voor de belevering van de C1000-supermarkten. C1000 heeft op dit moment ruim 300 winkels.
Bij C1000 krijgt de klant waar voor zijn geld. Onder andere door ons huismerk. Of het nu gaat om vers vlees of groenten, rijst of een pak wasmiddel; wanneer klanten kiezen voor ons huismerk weet hij zeker dat de beste prijs-kwaliteitverhouding in huis gehaald wordt. En het is een uitstekend alternatief voor de duurdere A-merken.
Klanten willen graag snel de boodschappen doen en geen uren door de supermarkt lopen. Dankzij de efficiƫnte indeling van onze winkels hebben C1000 klanten boodschappen snel bij elkaar. In onze Voordeelstraat treft men alle aanbiedingen bij elkaar. Zo weten klanten zeker dat ze geen aanbieding missen.
C1000 speelt in op de wensen van de klant door extra lokale aanbiedingen, online recepten & kooktechnieken en natuurlijk met Mijn C1000.
Onze artikelen kopen we slim in zodat ze altijd met een scherpe prijsstelling in het schap komen. Voordat ze de winkel halen, laten we ze door consumentenpanels testen. Klanten zijn dus altijd verzekerd van een goede prijs en kwaliteit.
Sinds kort valt er nog meer te kiezen bij C1000. We hebben nu een range basisartikelen met wel heel kleine prijsjes: de C1000 Basis. Borrelnootjes, macaroni, vruchtendrank: klanten komen deze producten door de hele winkel tegen. Ze vallen goed op door de wit-rode verpakkingen.